Zarządzanie nieruchomościami

Pełna oferta usług oferowanych przez naszą firmę obejmuje:

  • Zarządzanie i administrację,
  • Prowadzenie księgowości,
  • Sprzątanie obiektów (dbanie o tereny zielone, odśnieżanie itp.),
  • Usługi i prace konserwacyjne.
  • Zatrudniamy zespół wykwalifikowanych specjalistów – doświadczonych administratorów, licencjonowanych zarządców nieruchomości, księgowych, specjalistów obsługi technicznej – traktujących swą pracę z pasją i entuzjazmem.

 
To dzięki nim nie będą się Państwo musieli martwić o żadne bieżące sprawy. W Państwa imieniu zawrzemy umowy z dostawcami mediów, wynegocjujemy korzystne stawki usług, ubezpieczymy nieruchomość, ustalimy zaliczki na pokrycie zarządu nieruchomością wspólną oraz zlecimy usuwanie awarii i dokonanie przeglądów technicznych budynku. Aby jak najlepiej odpowiedzieć na Państwa wymagania stale współpracujemy z kancelariami prawnymi, firmami ochroniarskimi i porządkowymi. W naszej pracy wykorzystujemy również nowoczesne oprogramowanie i niezawodne metody usprawniające obsługę nieruchomości, co sprawia, że współpraca z nami jest po prostu wygodna i bezpieczna! Wyznaczeni do opieki nad Państwa nieruchomością specjaliści, m.in. licencjonowany zarządca i administrator zagwarantują, że zarządzanie będzie wykonywane rzetelnie, według najlepszych standardów zawodowych, z należytą starannością, przy maksymalnym zaangażowaniu.
Firma UNIDOM oferuje Państwu przede wszystkim bezpośredni kontakt w rozwiązywaniu wszelkich problemów.

Oprócz tego naszą firmę cechuje:

  • wieloletnie doświadczenie na rynku nieruchomości,
  • znajomość potrzeb i wymagań naszych Klientów,
  • racjonalne gospodarowanie funduszami zapewniające minimalizację kosztów utrzymania nieruchomości,
  • elastyczność i dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb,
  • fachowa i rzetelna obsługa.
  • możliwość przekazywania na bieżąco informacji o stanie rozliczeń poprzez Internet;

Nasze usługi w ramach umowy o zarządzanie nieruchomością wspólną.
W zakresie obsługi administracyjnej:

  • zawieranie, kontrolowanie, jakości, zmiany i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów: wody, ciepła, prądu, gazu oraz firmami wywożącymi nieczystości;
  • negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych np. ubezpieczenia mieszkań;
  • dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji;
  • prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali, wielkości udziałów, weryfikowanie stanu prawnego oraz faktycznego nieruchomości wspólnej;
  • przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnoty mieszkaniowej (w tym udzielanie Zarządowi Wspólnoty merytorycznej pomocy w organizowaniu i przeprowadzaniu głosowania w trybie indywidualnego zbierania głosów);
  • prowadzenie korespondencji z właścicielami;
  • dochodzenie w imieniu Wspólnoty od wykonawców, innych podmiotów bądź ich następców prawnych roszczeń z tytułu gwarancji, rękojmi i ogólnej odpowiedzialności kontraktowej związanych z obiektami budowlanymi na terenie nieruchomości wspólnej oraz świadczeniami zapewniającymi prawidłowe funkcjonowanie Wspólnoty, z wykluczeniem reprezentacji Wspólnoty w ramach postępowania sądowego;

Przygotowywanie projektów planu gospodarczego;

  • wyszukiwanie firm świadczących wszelkie usługi, organizacja przetargów i nadzór nad jakością ich wykonania;
  • nadzór nad prowadzeniem bieżącej konserwacji obiektu (przeglądy konserwacyjne wykonywane przez specjalistów wszystkich branż, uzgodnionych ze Wspólnotą elementów części wspólnej);
  • informowanie na bieżąco właścicieli lokali o wszelkich istotnych okolicznościach faktycznych i prawnych dotyczących nieruchomości wspólnej, działalności Zarządu Wspólnoty oraz czynnościach zarządzania w formie pisemnych ogłoszeń wywieszanych na tablicach ogłoszeń na klatkach schodowych.

W zakresie obsługi prawnej;

  • reprezentacja w stosunkach wewnętrznych, przygotowywanie pism, opinii, generowanie wezwań, pomoc i doradztwo w sporach z dostawcami usług itp.,
  • opracowywanie uchwał i innych aktów normatywnych wspólnoty (regulaminów, statutów).

W zakresie obsługi księgowej:

  • otwarcie rachunku bankowego wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek;
  • prowadzenie wszystkich rozliczeń z dostawcami mediów;
  • prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną (stałe monitorowanie i możliwość przekazywania na bieżąco informacji o stanie rozliczeń Wspólnoty, jak i każdego indywidualnego właściciela lokalu poprzez Internet);
  • pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek na pokrycie kosztów eksploatacyjnych, funduszu remontowego i innych związanych z utrzymaniem nieruchomości;
  • przygotowywanie projektów planu finansowego;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych Wspólnoty w okresach ustalonych z zarządem.

W zakresie obsługi technicznej nieruchomości:

  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami prawa budowlanego;
  • przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych w zakresie przewidzianym w rozdziale 6 ustawy – Prawo budowlane;
  • udostępnianie przedstawicielom jednostek organizacyjnych i organów upoważnionych do kontroli utrzymania obiektów budowlanych we właściwym stanie technicznym oraz do kontroli przestrzegania przepisów obowiązujących w budownictwie, dokumentacji technicznej budynków, a także protokołów z kontroli obiektów budowlanych oraz ocen i ekspertyz dotyczących ich stanu technicznego;
  • przestrzeganie obowiązków przewidzianych w rozdziale 7 ustawy – Prawo budowlane na wypadek zaistnienia katastrofy budowlanej;
  • zlecenie i kontrola bieżących napraw oraz kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków;
  • przygotowywanie planów rzeczowo-remontowych obejmujących niezbędne nakłady remontowe i modernizacyjne;
  • nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje – odbiór tych prac;
  • wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych.

W razie pytań prosimy o kontakt na adres mailowy lub telefon:
Marek Mitras Tel. – 501-442-802    marek@unidom.nieruchomosci.pl
Sylwia Juzoń Tel. – 501-715-785     sylwia@unidom.nieruchomosci.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dotosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem